Dziś jest sobota, 17.11.2018, imieniny Grzegorza, Salomei
Wielkość tekstu:
A A+ A+
Jesteś tutaj: Strona główna » Aktualności » Oświadczenie usługi systemowej KSU w zakresie marketingu i sprzedaży dla mikro i makro przedsiebiorstw

Oświadczenie usługi systemowej KSU w zakresie marketingu i sprzedaży dla mikro i makro przedsiebiorstw

Oświadczenie usługi systemowej KSU w zakresie marketingu i sprzedaży dla mikro i makro przedsiebiorstw

Od połowy listopada ubiegłego roku w ofercie Krajowego Systemu Usług dostępna jest na stałe usługa doradczo-szkoleniowa w zakresie marketingu i sprzedaży produktów, skierowana do mikro- i małych przedsiębiorstw działających w branży przetwórstwa rolno-spożywczego. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłosiła listę 8 ośrodków realizujących usługę. W Wielkopolsce jest to Turecka Izba Gospodarcza. Doradztwo będzie dofinansowane przez PARP w aż 70%.

Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się skorzystać z oferty KSU, mogą liczyć na wysoki standard usług oraz wsparcie profesjonalnych doradców, którzy pomogą im spojrzeć na własną firmę z dystansem. Celem nowej usługi systemowej jest poprawa efektywności zarządzania przedsiębiorstwem, podniesienie jego zdolności operacyjnych oraz wzrost konkurencyjności na rynku poprzez wdrożenie nowych narzędzi marketingowych i sprzedażowych.

Usługa będzie świadczona w kilku etapach. W ramach pierwszego etapu zostanie przeprowadzony audyt marketingowy przedsiębiorstwa, czyli analiza sytuacji rynkowej firmy. Będzie on stanowił podstawę do zbudowania zindywidualizowanego planu marketingowego. Następnie konsultanci KSU, w ramach drugiego etapu, jakim jest doradztwo strategiczne, zaproponują co najmniej 5 wykonawczych programów marketingowych zapisanych w formie praktycznych działań.

Kolejnym etapem będzie asysta w procesie wdrażania uprzednio przygotowanych programów marketingowych. Uzupełniającym punktem usługi systemowej będzie szkolenie dotyczące podstawowych zagadnień z zakresu marketingu, budowania planu marketingowego w branży przetwórstwa rolno-spożywczego, wdrażania go we własnym przedsiębiorstwie oraz monitorowania jego realizacji.

- Duże firmy mają wielkie działy marketingu, gdzie kilkanaście osób opracowuje, a następnie wdraża strategię sprzedaży. Mali przedsiębiorcy o takich luksusach mogą jedynie pomarzyć. Oferta KSU jest doskonałym rozwiązaniem, ponieważ zapewnia dofinansowane na doradztwo marketingowe oraz najwyższą jakość usług. Profesjonalni, świetnie przeszkoleni konsultanci pomogą małym firmom nie tylko przygotować aż 5 wykonawczych programów sprzedaży, ale także będą asystować przy procesie ich wdrażania. – mówi kierownik projektu Sylwia Kordylewska  z Tureckiej Izby Gospodarczej.

Wszystkich zainteresowanych udziałem w projekcie zachęcamy do kontaktu:

Sylwia Kordylewska - kierownik projektu AGRO - 665 998 999

Ewa Kowalska - sekretarz projektu AGRO - 665 998 899


Pozostałe aktualności